Uchwały Rady Gminy, zarządzenia Wójta
Szczegóły informacji
VIII/58/2019
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: VIII
Kadencja: 2018 - 2023
Data wejścia w życie: Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
Data podjęcia/podpisania: 2019-09-06
Tytuł aktu:
w sprawie przyjęcia od Województwa Lubuskiego przez Gminę Trzebiechów do realizacji części zadania publicznego
Na podstawie:
Na podstawie art. 8 ust. 2a, art. 18 ust. 2 pkt 11 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2019r. poz.506 z późn.zm) oraz art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 2068 z późn.zm) uchwala się, co następuje:
Treść:
§ 1. Gmina Trzebiechów przyjmuje od Województwa Lubuskiego do realizacji część zadania publicznego w zakresie dróg publicznych polegającego na wykonaniu doświetlenia dwóch przejść dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 278 w Trzebiechowie.
§ 2. Zadanie publiczne, o którym mowa w § 1, będzie realizowane z uwzględnieniem poniższych założeń:
- Zadanie zostanie zrealizowane w 2019 roku przez Gminę Trzebiechów.
- Szacunkowa wartość zadania określonego w § 1 wyniesie 28.000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100)
- Gmina Trzebiechów wykonana na własny koszt dokumentację projektową, której koszt szacowany jest na 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
§ 3. Szczegółowe warunki realizacji zadania, o którym mowa w § 1, określone zostaną w porozumieniu zawartym pomiędzy Gminą Trzebiechów a Województwem Lubuskim.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.