Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: 04/2011Drukuj informacjęAkt prawny: 04/2011Szczegóły informacji
04/2011
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: -
Kadencja: 2010 - 2014
Data wejścia w życie: 8 lutego 2011
Data podjęcia/podpisania: 2011-02-08
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2011-02-08
Tytuł aktu:
Zarządzenie numer 04/2011 w sprawie wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Trzebiechów
Na podstawie:
Na podstawie § l ust.3 oraz § 2 ust.3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik
do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej Jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz.67) zarządza się, co
następuje:
Treść:
§ 1. Wskazuje się, że podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu
załatwiania i rozstrzygania spaw w Urzędzie Gminy Trzebiechów są czynności kancelaryjne
wykonywane w systemie tradycyjnym z możliwością wykorzystania narzędzi
informatycznych wspomagających proces obiegu dokumentacji.
§ 2. l. Do bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności
kancelaryjnych, w szczególności doboru klas z wykazu akt do załatwiania spraw, właściwego
zakładania spraw i prowadzenia akt spraw wyznacza się koordynatora czynności
kancelaryjnych.
2. Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznaczam archiwistę Panią Eleonorę Barsul,
pracownika Urzędu Gminy Trzebiechów.
3. Ogólny nadzór sprawuje Sekretarz Gminy.
§ 3. Sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw ma
zastosowanie od dnia l stycznia 2011 r.
§ 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
załatwiania i rozstrzygania spaw w Urzędzie Gminy Trzebiechów są czynności kancelaryjne
wykonywane w systemie tradycyjnym z możliwością wykorzystania narzędzi
informatycznych wspomagających proces obiegu dokumentacji.
§ 2. l. Do bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności
kancelaryjnych, w szczególności doboru klas z wykazu akt do załatwiania spraw, właściwego
zakładania spraw i prowadzenia akt spraw wyznacza się koordynatora czynności
kancelaryjnych.
2. Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznaczam archiwistę Panią Eleonorę Barsul,
pracownika Urzędu Gminy Trzebiechów.
3. Ogólny nadzór sprawuje Sekretarz Gminy.
§ 3. Sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw ma
zastosowanie od dnia l stycznia 2011 r.
§ 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.