Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: XXVI/188/2013Drukuj informacjęAkt prawny: XXVI/188/2013Szczegóły informacji
XXVI/188/2013
Rodzaj: Uchwała
Status:
Sesja: XXVI
Kadencja: 2010 - 2014
Data wejścia w życie: Uchwała wchodzi w życie z dniem l stycznia 2014 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Data podjęcia/podpisania: 2013-12-19
Tytuł aktu:
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trzebiechów na rok 2014.
Na podstawie:
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 4 pkt 9 lit. d ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2013 póz. 594 z późn. zm.) oraz art. 211,art. 212 ust. l pkt 1-6, pkt. 8 ust. 2, art. 214 ust. l i 3, art. 215,
art. 217 ust. 2 pkt 2 i 3, art. 222 ust. l i ust. 2 pkt 3, art. 235, art. 236, art. 237 ust. 2, pkt l, art. 239, art. 242,
art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013r. poz.885 z późn. zm) Rada
Gminy uchwala, co następuje:
(Dz. U. z 2013 póz. 594 z późn. zm.) oraz art. 211,art. 212 ust. l pkt 1-6, pkt. 8 ust. 2, art. 214 ust. l i 3, art. 215,
art. 217 ust. 2 pkt 2 i 3, art. 222 ust. l i ust. 2 pkt 3, art. 235, art. 236, art. 237 ust. 2, pkt l, art. 239, art. 242,
art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013r. poz.885 z późn. zm) Rada
Gminy uchwala, co następuje:
Treść:
1. Ustala się dochody budżetu gminy na rok 2014 w łącznej kwocie 10.084.406,00 zł z tego:
a) dochody bieżące w kwocie 8.390.839,00 zł
b) dochody majątkowe w kwocie l.693.567,00 zł
zgodnie z załącznikiem nr l do niniejszej uchwały.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu gminy na rok 2014 w łącznej kwocie 10.568.743,54 zł z tego:
a) wydatki bieżące w kwocie 8.260.882,22 zł
b) wydatki majątkowe w kwocie 2.307.861,32 zł
zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 2a do niniejszej uchwały.
§ 3. Deficyt budżetu w kwocie 484.337,54 zł zostanie pokryty przychodami z wolnych środków oraz
z zaciągniętych kredytów i pożyczek.
§ 4. 1. Ustala się przychody budżetu w wysokości 1.495.504,54 zł,
2. Ustala się rozchody budżetu w łącznej kwocie 1.011.167,00 zł.
zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.
§ 5. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 150.000 zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 272.400 zł
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 267.600 zł,
4) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
w kwocie 743.567,00 zł
§ 6. l. Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości 12.000,00 zł
2. Tworzy się rezerwę celową na zarządzanie kryzysowe w wysokości 21.000,00 zł
§ 7. Ustala się dotacje z budżetu gminy podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów
publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do uchwały.
§ 8. 1. Dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych
odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.
2. Wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi
ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej uchwały.
§ 9. Ustala się dochody z tytułu wydania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki na
realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
i Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii w kwocie 20.000 zł.
§ 10. Ustala się dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska
i wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w kwocie 25.000 zł.
a) dochody bieżące w kwocie 8.390.839,00 zł
b) dochody majątkowe w kwocie l.693.567,00 zł
zgodnie z załącznikiem nr l do niniejszej uchwały.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu gminy na rok 2014 w łącznej kwocie 10.568.743,54 zł z tego:
a) wydatki bieżące w kwocie 8.260.882,22 zł
b) wydatki majątkowe w kwocie 2.307.861,32 zł
zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 2a do niniejszej uchwały.
§ 3. Deficyt budżetu w kwocie 484.337,54 zł zostanie pokryty przychodami z wolnych środków oraz
z zaciągniętych kredytów i pożyczek.
§ 4. 1. Ustala się przychody budżetu w wysokości 1.495.504,54 zł,
2. Ustala się rozchody budżetu w łącznej kwocie 1.011.167,00 zł.
zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.
§ 5. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 150.000 zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 272.400 zł
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 267.600 zł,
4) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
w kwocie 743.567,00 zł
§ 6. l. Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości 12.000,00 zł
2. Tworzy się rezerwę celową na zarządzanie kryzysowe w wysokości 21.000,00 zł
§ 7. Ustala się dotacje z budżetu gminy podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów
publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do uchwały.
§ 8. 1. Dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych
odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.
2. Wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi
ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej uchwały.
§ 9. Ustala się dochody z tytułu wydania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki na
realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
i Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii w kwocie 20.000 zł.
§ 10. Ustala się dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska
i wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w kwocie 25.000 zł.
§ 11. Ustala się plan przychodów i kosztów zakładów budżetowych w kwocie 1.598.585,00 zł., zgodnie z
załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały.
§ 12. Upoważnia się Wójta do:
1) zaciągnięcia kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości
150 000zł,
2) dokonywania innych zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień między działami.
§ 13. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 14. Uchwała wchodzi w życie z dniem l stycznia 2014 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym
Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały.
§ 12. Upoważnia się Wójta do:
1) zaciągnięcia kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości
150 000zł,
2) dokonywania innych zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień między działami.
§ 13. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 14. Uchwała wchodzi w życie z dniem l stycznia 2014 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym
Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Trzebiechów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Stempniewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-12-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Stempniewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-01-29 08:10:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Koteluk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-01-29 08:11:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Koteluk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-10-09 21:03:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5182 raz(y) |