Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: XVI/132/2020Drukuj informacjęAkt prawny: XVI/132/2020Szczegóły informacji
XVI/132/2020
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: XVI
Kadencja: 2018 - 2023
Data wejścia w życie: Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
Data podjęcia/podpisania: 2020-10-19
Tytuł aktu:
w sprawie przejęcia przez Gminę Trzebiechów do realizacji zadania publicznego
Na podstawie:
Na podstawie art. 8 ust. 2a oraz art. 18 ust. 2 pkt 11 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 – z późn. zm.) w związku z art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 470 – z późn. zm.), uchwala się, co następuje:
Treść:
§ 1. Wyraża się wolę przejęcia od Województwa Lubuskiego do realizacji w drodze porozumienia zadania publicznego w zakresie bieżącego utrzymania czystości, zasianiu trawy oraz nasadzeniu nisko rosnących roślin krzewiastych i płożących, na dz. nr 247/1 w obrębie Radowice (skarpa za przystankiem komunikacyjnym).
§ 2. Przejęcie zadania publicznego, o którym mowa w ust. 1 nastąpi na podstawie porozumienia.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Trzebiechów.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebiechowie.