Uchwały Rady Gminy, zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: 03/2011Drukuj informacjęAkt prawny: 03/2011Szczegóły informacji
03/2011
Rodzaj: Zarządzenie
Status:
Sesja: -
Kadencja: 2010 - 2014
Data wejścia w życie: 8 lutego 2011 r.
Data podjęcia/podpisania: 2011-02-08
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2011-02-08
Tytuł aktu:
Zarządzenie numer 03/2011 w spranie, powołania komisji do zweryfikowania Protokółu wybrakowania sprzętu używanego w akcji przeciwpowodziowej
Na podstawie:
Na podstawie art.7 ust. l pkt 14 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (1)7 L; . 2d01 r. Nr 142 póz 1591 z póin. zm) oraz w związku z pismem OR. 5555.3. 2001 r. Staiosty Zielonogórskiego z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie nie rozliczenia się 13 szt. kamizelek ratunkowych pobranych z powiatowego magazynu przeciwpowodziowego zarządzam, co następuje.
Treść:
§1 Powołuję komisję w składzie:
! Zenon Rychły - Przewodniczący Komisji
2 Maciej Dach - członek
3 Alicja Okińczyc - członek
do przeprowadzenia rozliczenia się pobranych kamizelek ratunkowych.
§2 Do zadań komisji należy;
1 ) dokonać rozliczenia pobranego i wydanego sprzętu z magazynów przeciwpowodziowych na
podstawie protokółu przyjęcia - przekazania,
2) określić dalszą przydatność zwróconego sprzętu po użyciu w akcji przeciwpowodziowej do
gminneiio magazynu przeciwpowodziowego,
3 ) uzasadnić przyczyny wybrakowania kamizelek ratunkowych.
§3 Komisja do dnia 14.03.20llr. przedstawi protokół wybrakowania do zatwierdzenia Wójtowi
Gmin \\ Do wiadomości Starostwa Powiatowego należy przesłać do 1 5 marca 201 1 r.
ij4 Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
! Zenon Rychły - Przewodniczący Komisji
2 Maciej Dach - członek
3 Alicja Okińczyc - członek
do przeprowadzenia rozliczenia się pobranych kamizelek ratunkowych.
§2 Do zadań komisji należy;
1 ) dokonać rozliczenia pobranego i wydanego sprzętu z magazynów przeciwpowodziowych na
podstawie protokółu przyjęcia - przekazania,
2) określić dalszą przydatność zwróconego sprzętu po użyciu w akcji przeciwpowodziowej do
gminneiio magazynu przeciwpowodziowego,
3 ) uzasadnić przyczyny wybrakowania kamizelek ratunkowych.
§3 Komisja do dnia 14.03.20llr. przedstawi protokół wybrakowania do zatwierdzenia Wójtowi
Gmin \\ Do wiadomości Starostwa Powiatowego należy przesłać do 1 5 marca 201 1 r.
ij4 Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Trzebiechów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Stempniewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-03-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Stempniewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-03-25 14:45:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Koteluk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-03-26 10:16:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Koteluk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-10-09 21:02:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4651 raz(y) |