Uchwały Rady Gminy, zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: III/24/2018Drukuj informacjęAkt prawny: III/24/2018Szczegóły informacji
III/24/2018
Rodzaj: Uchwała
Status:
Sesja: III
Kadencja: 2018 - 2023
Data wejścia w życie: Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Data podjęcia/podpisania: 2018-12-31
Tytuł aktu:
w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2018.
Na podstawie:
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2018r. poz.994 z późn.zm.) oraz art. 212 ust. l pkt 1,2,3,4,5,6 art. 216, art. 242 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z2017r. póz. 2077 zpóźn.zm.) uchwala się, co następuje:
Treść:
§ 1. Zmienia się budżet gminy po stronie dochodów jak w załączniku nr l do niniejszej
uchwały.
§2. Kwota dochodów gminy po zmianach wynosi 25.261.699,06 zł z tego:
a) dochody bieżące 17.028.364,18 zł
b) dochody majątkowe 8.233.334,88 zł
§ 3. Zmienia się budżet gminy po stronie wydatków jak w załączniku nr 2 do niniejszej
uchwały.
§ 4. Kwota wydatków gminy po zmianach wynosi 30.127.281,00 zł z tego:
a) wydatki bieżące 14.552.962,53 zł
b) wydatki majątkowe 15.574.318,47 zł
§ 5. Deficyt budżetu w kwocie 4.865.581,94 zł zostanie pokryty przychodami z wolnych
środków oraz z zaciągniętych kredytów i pożyczek.
§ 6. Ustala się przychody budżetu w wysokości 5.021.781,94 zł
Ustala się rozchody budżetu w łącznej kwocie 156.200,00 zł zgodnie z załącznikiem
nr 3 do niniejszej uchwały.
§ 7. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1. 500.000 zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 4.210.136,00 zł.
3) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących
z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 165.214 zł.
uchwały.
§2. Kwota dochodów gminy po zmianach wynosi 25.261.699,06 zł z tego:
a) dochody bieżące 17.028.364,18 zł
b) dochody majątkowe 8.233.334,88 zł
§ 3. Zmienia się budżet gminy po stronie wydatków jak w załączniku nr 2 do niniejszej
uchwały.
§ 4. Kwota wydatków gminy po zmianach wynosi 30.127.281,00 zł z tego:
a) wydatki bieżące 14.552.962,53 zł
b) wydatki majątkowe 15.574.318,47 zł
§ 5. Deficyt budżetu w kwocie 4.865.581,94 zł zostanie pokryty przychodami z wolnych
środków oraz z zaciągniętych kredytów i pożyczek.
§ 6. Ustala się przychody budżetu w wysokości 5.021.781,94 zł
Ustala się rozchody budżetu w łącznej kwocie 156.200,00 zł zgodnie z załącznikiem
nr 3 do niniejszej uchwały.
§ 7. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1. 500.000 zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 4.210.136,00 zł.
3) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących
z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 165.214 zł.
§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Trzebiechów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewa Kulik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabella Staszak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-04 09:28:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Koteluk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-04 09:29:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Koteluk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-30 11:16:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2984 raz(y) |