Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Dowody OsobisteDrukuj informacjęSprawa: Dowody OsobisteSzczegóły informacji
Dowody Osobiste
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Stanowisko ds. obywatelskich: Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja ludności, Dowody osobiste
Ogłoszono dnia: 2009-02-18 13:50:41
Termin załatwienia
Orientacyjny czas oczekiwania na dowód osobisty – miesiąc
Osoba kontaktowa
Alicja Okińczyc
Miejsce załatwienia
Wniosek o wydanie dowodu osobistego składa się w organie dowolnej gminy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
Telefon kontaktowy
68 351 49 55
Sposób załatwienia
Osoba ubiegająca się o dowód osobisty składa wniosek o wydanie dowodu osobistego
Miejsce odbioru
W miejscu złożenia wniosku
Wymagane Dokumenty
Do wniosku załącza się:
aktualną fotografię
aktualną fotografię
Czas realizacji
Około miesiąca
Opłaty
Nie pobiera się opłaty za wydanie dowodu osobistego
Uwagi
Dowód osobisty odbiera się osobiście w organie gminy w której został złożony wniosek.
Osoba, która utraciła dowód osobisty, jest obowiązana zawiadomić niezwłocznie organ gminy i wystąpić z wnioskiem o wydanie jej nowego dokumentu. Organ gminy, któremu zgłoszono utratę dowodu wydaje osobie wolne od opłaty zaświadczenie o utracie dowodu osobistego.
Podstawa prawna
ustawa z dnia 6 sierpnia 2010r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2019r. poz.653 t.j. z późniejszymi zmianami).