Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Trzebiechów
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds gospodarowania odpadami komunalnymi

Miejsce pracy: Urząd Gminy Trzebiechów

Wymiar etatu: Praca w pełnym wymiarze czasu pracy

Ilość etatów: 1

Wydział: --

Data udostępnienia: 2021-07-02

Ogłoszono dnia: 2021-07-02

Termin składania dokumentów: 2021-07-15 12:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2021

Zlecający: Wójt Gminy Trzebiechów

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:

1) posiada obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) ma nieposzlakowaną opinię,
5) posiada wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, rachunkowości, finansów lub zarządzania lub wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy w administracji samorządowej.
 
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzebiechów i uchwał z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Trzebiechów. 
2) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
3) umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
4) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
5) obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność, kreatywność, kultura osobista,
6) biegła znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
7) umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie kontroli podmiotów wpisanych do rejestru działalności regulowanej pod kątem spełnienia wymogów określonych w rozporządzeniu Ministerstwa Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
  2. Przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  3. Dokonywanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  4. Wzywanie właścicieli nieruchomości  do składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a w razie ich nie złożenia wszczynanie postępowań w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  5. Weryfikowanie danych zawartych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pod kątem urodzeń dzieci, a także na podstawie danych pochodzących z ewidencji ludności dotyczących liczby osób zameldowanych,
  6. Prowadzenie postępowań ustalających wyższą opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadkach prowadzenia przez właścicieli nieruchomości niewłaściwej segregacji odpadów komunalnych,
  7. Zawiadamianie mieszkańców Gminy Trzebiechów o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku zmiany stawki opłaty,
  8. Przyjmowanie reklamacji dotyczących m.in.: nieodebrania odpadów komunalnych, uszkodzeń pojemników na odpady itp.,
  9. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
  10. Nadzorowanie realizacji zadań powierzonym podmiotom odpierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,
  11. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
  12. Sprawozdawczość z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi,
  13. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków, nadzorowanie opróżniania zbiorników,
  14. Kontrola przydomowych oczyszczalni ścieków pod kątem spełniania okręconych im wymagań,
  15. Prowadzenie spraw dotyczących udzielania zezwoleń na świadczenie usług opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, w tym przygotowanie projektów decyzji, prowadzenie rejestru,
  16. Prowadzenie punktu konsultacyjnego w ramach realizacji programu pn. „Czyste powietrze”.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) miejsce pracy - Urząd Gminy Trzebiechów, ul. Sulechowska 2, 66-132 Trzebiechów,
2) stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
3) wymiar czasu pracy - praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
4) oświetlenie w pomieszczeniu biurowym - naturalne i sztuczne,
5) wentylacja pomieszczenia - naturalna, ogrzewanie w okresie jesienno-zimowym ( min.+ 18°C),
6) stanowisko nie jest narażone na wystąpienie uciążliwych warunków pracy,
7) data zatrudnienia od 2 sierpnia 2021 r.
 
VI. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych określony w art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządnych:
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiechów w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. 

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
2) list motywacyjny z podaniem telefonu kontaktowego i adresu do korespondencji,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) oryginały dokumentów potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej lub ich kserokopie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach - potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) oświadczenie kandydata , że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia o braku przeciwskazań do pracy na danym stanowisku,
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) klauzula informacyjna. 
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-07-15 12:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Konkurs na stanowisko podinspektora ds. gospodarki odpadami komunalnymi" O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Trzebiechów. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
W siedzibie Urzędu Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2 - sekretariat pokój nr l lub drogą pocztową na adres:

Urząd Gminy Trzebiechów
ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi, dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru. Nabór odbędzie się w 2 etapach:
 
I etap ocena formalna dokumentów aplikacyjnych, która odbędzie się 16 lipca 2021 r.
 
II etap merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej lub wewnętrznego testu sprawdzającego.
 
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów wybrani kandydaci zostaną odrębnie powiadomieni telefonicznie. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie www.bip.trzebiechow.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Trzebiechów. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Trzebiechów. Osobą upoważnioną do kontaktu jest Bartłomiej Cybulski - Sekretarz Gminy, tel. 68 351 49 43.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Trzebiechów, z siedzibą w Trzebiechowie (66-132), przy ul. Sulechowskiej 2. Z administratorem można skontaktować się mailowo: sekretariat@trzebiechow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@trzebiechow.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia rekrutacji, a w przypadku wyłonienia w ramach procedury naboru wykorzystane zostaną do zawarcia umowy o pracę oraz przechowywane w aktach osobowych,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

Załączniki