Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 04-2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 04-2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. gospodarki gruntami i budownictwa
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Trzebiechów
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: --
Data udostępnienia: 2017-06-27
Ogłoszono dnia: 2017-06-27 przez Zenon Rychły
Termin składania dokumentów: 2017-07-10 15:00:00
Nr ogłoszenia: 04-2017
Zlecający: Wójt Gminy Trzebiechów
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe budowlane o specjalności budownictwo ogólne,
- staż pracy: co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z budownictwem,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane oraz Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo zamówień publicznych,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
- obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność, kreatywność, kultura osobista,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz spraw związanych z gospodarką nieruchomościami,
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją zabytków, nadzór nad remontami i konserwacją,
- przygotowywanie i prowadzenie zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia,
- prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości,
- przygotowanie niezbędnych dokumentów w zakresie przygotowania i prowadzenia przetargów, prowadzenie przetargów,
- współpraca z projektantami w dokonywaniu uzgodnień na etapie opracowywania projektów budowlanych zadań inwestycyjnych,
- kosztorysowanie i nadzór budowlany nad inwestycjami gminnymi w tym sprawdzanie wystawionych faktur za roboty zgodnie ze zleceniem,
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- koordynacja projektów finansowanych z UE,
- realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Gminy Trzebiechów bez podjazdu i windy,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno- zimowym – min. + 18oC,
- dobry stan techniczny urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz dobry stan mebli, sprzętu i innych urządzeń,
- data zatrudnienia od 1 września 2017r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
przekracza 6%
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego i adresu korespondencyjnego,
- życiorys z opisem pracy zawodowej (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty lub ich kserokopie poświadczające wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska urzędniczego,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-07-10 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Konkurs na stanowisko inspektora ds. gospodarki gruntami i budownictwa” osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Trzebiechów
ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów
c. Miejsce:
W siedzibie Urzędu Gminy Trzebiechów, ul. Sulechowska 2 – sekretariat pokój nr 1 do dnia 10 lipca 2017r. do godz. 1500
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Trzebiechów. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi, a dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru,
- merytoryczna ocena kandydatów może zostać przeprowadzona na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej lub wewnętrznego testu sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP, a także na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Trzebiechów,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 351 41 31, 68 351 41 22