Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Referacie Finansowym
Miejsce pracy: Urząd Gminy Trzebiechów
Wymiar etatu: Praca w pełnym wymiarze czasu pracy
Ilość etatów: 1
Wydział: --
Data udostępnienia: 2023-08-07
Ogłoszono dnia: 2023-08-07
Termin składania dokumentów: 2023-08-23 12:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2023
Zlecający: Wójt Gminy Trzebiechów
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) ma nieposzlakowaną opinię,
5) posiada wykształcenie co najmniej średnie (ekonomia, rachunkowość, administracja), staż pracy: minimum 3 lata w administracji samorządowej.
1) posiada obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) ma nieposzlakowaną opinię,
5) posiada wykształcenie co najmniej średnie (ekonomia, rachunkowość, administracja), staż pracy: minimum 3 lata w administracji samorządowej.
b. Wymagania dodatkowe:
1) bardzo dobra znajomość: ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie klasyfikacji budżetowej,
2) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
3) umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
4) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
5) obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność, kreatywność, kultura osobista,
6) biegła znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
7) umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
3) umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
4) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
5) obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność, kreatywność, kultura osobista,
6) biegła znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
7) umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu Gminy i pozostałych jednostek budżetowych oraz jednostek kultury (w aplikacji Vulcan),
- sporządzanie list płac z umów cywilno-prawnych oraz terminowe sporządzanie i odprowadzanie podatku do US,
- sporządzanie deklaracji podatku od wynagrodzeń i deklaracji ZUS oraz terminowe ich przekazanie do US i ZUS,
- sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, PIT-40, PIT-R),
- terminowe sporządzanie przelewów dotyczących płac oraz pozostałych zobowiązań,
- prowadzenie kartotek zarobkowych dla pracowników Urzędu Gminy i pozostałych jednostek budżetowych oraz jednostek kultury,
- prowadzenie dokumentacji zasiłków chorobowych – kartotek,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń,
- ustalanie opłat i sporządzanie deklaracji PEFRON,
- sporządzanie wniosków o zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody i składki na ubezpieczenia społeczne za skierowanych bezrobotnych zatrudnionych w razach robót publicznych i interwencyjnych,
- sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym dotyczących realizacji budżetu Gminy,
- przygotowanie, kompletowanie dokumentacji w zakresie wykonywanych czynności do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- analiza i gromadzenie przepisów prawnych, wynikających z zakresu pracy na tym stanowisku,
- zastępstwo pracownika ds. rachunkowości budżetowej,
- wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez Skarbnika Gminy, Wójta Gminy i Sekretarza Gminy, naliczanie płac, prowadzenie obsługi płacowej
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) miejsce pracy - Urząd Gminy Trzebiechów, ul. Sulechowska 2, 66-132 Trzebiechów,
2) stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
3) wymiar czasu pracy - praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
4) oświetlenie w pomieszczeniu biurowym - naturalne i sztuczne,
5) wentylacja pomieszczenia - naturalna, ogrzewanie w okresie jesienno-zimowym ( min.+ 18°C),
6) stanowisko nie jest narażone na wystąpienie uciążliwych warunków pracy,
7) data zatrudnienia od 1 września 2023 r.
2) stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
3) wymiar czasu pracy - praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
4) oświetlenie w pomieszczeniu biurowym - naturalne i sztuczne,
5) wentylacja pomieszczenia - naturalna, ogrzewanie w okresie jesienno-zimowym ( min.+ 18°C),
6) stanowisko nie jest narażone na wystąpienie uciążliwych warunków pracy,
7) data zatrudnienia od 1 września 2023 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiechów w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny z podaniem telefonu kontaktowego i adresu do korespondencji,
2) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (oryginał),
4) oryginały dokumentów potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej lub ich kserokopie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach - potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) oświadczenie kandydata , że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia o braku przeciwskazań do pracy na danym stanowisku,
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
4) oryginały dokumentów potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej lub ich kserokopie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach - potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) oświadczenie kandydata , że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia o braku przeciwskazań do pracy na danym stanowisku,
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) klauzula informacyjna.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-08-23 12:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z napisem
„Konkurs na stanowisko Podinspektor w Referacie Finansowym"
„Konkurs na stanowisko Podinspektor w Referacie Finansowym"
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Trzebiechów.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
W siedzibie Urzędu Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2 - sekretariat pokój nr l lub drogą
pocztową na adres:
Urząd Gminy Trzebiechów
ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów
pocztową na adres:
Urząd Gminy Trzebiechów
ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi, dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru.
Nabór odbędzie się w 2 etapach:
- I etap ocena formalna dokumentów aplikacyjnych, która odbędzie się do 25 sierpnia 2023 r.
- II etap merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej lub wewnętrznego testu sprawdzającego.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów wybrani kandydaci zostaną odrębnie powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie www.bip.trzebiechow.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Trzebiechów.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Trzebiechów.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Bartłomiej Cybulski - Sekretarz Gminy,
tel. 68 351 49 43 lub Pani Anna Lechki – Podinspektor ds. kadr tel. 68 351 49 54.
Nabór odbędzie się w 2 etapach:
- I etap ocena formalna dokumentów aplikacyjnych, która odbędzie się do 25 sierpnia 2023 r.
- II etap merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej lub wewnętrznego testu sprawdzającego.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów wybrani kandydaci zostaną odrębnie powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie www.bip.trzebiechow.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Trzebiechów.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Trzebiechów.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Bartłomiej Cybulski - Sekretarz Gminy,
tel. 68 351 49 43 lub Pani Anna Lechki – Podinspektor ds. kadr tel. 68 351 49 54.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Trzebiechów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Lechki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-07 14:30:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Koteluk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-07 14:32:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Koteluk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-31 15:05:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1373 raz(y) |