ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Trzebiechów
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4-2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4-2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. gospodarki gruntami i budownictwa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Trzebiechów

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: --

Data udostępnienia: 2018-11-26

Ogłoszono dnia: 2018-11-26 przez Eleonora Barsul

Termin składania dokumentów: 2018-12-12 12:00:00

Nr ogłoszenia: 4-2018

Zlecający: Wójt Gminy Trzebiechów

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw ,
którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) ma nieposzlakowaną opinię,
5) posiada wykształcenie wyższe budowlane o specjalności budownictwo ogólne ,
6) staż pracy: mile widziany , co najmniej l rok pracy w administracji samorządowej lub w
innej jednostce (przedsiębiorstwie) na stanowisku związanym z budownictwem.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, prawo budowlane,
o gospodarce nieruchomościami oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
2) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
3) umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
4) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
5) obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność, kreatywność, kultura osobista,
6) biegła znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
7) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
8) mile widziana umiejętność kosztorysowania.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) realizacja zadań wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,
2) realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane,
3) prowadzenie spraw dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz spraw związanych
z gospodarką nieruchomościami,
4) prowadzenie spraw związanych z ewidencją zabytków,
5) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia,
6) prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości,
7) nadzorowanie i prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami,
8) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji
inwestycji celu publicznego,
9) prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalami stanowiącymi własność gminy,
10) realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) miejsce pracy- Urząd Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2,
2) stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
3) wymiar czasu pracy - praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
4) oświetlenie w pomieszczeniu biurowym — naturalne i sztuczne,
5) wentylacja pomieszczenia- naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno-zimowym - min.+ 18°C
6) stanowisko nie jest narażone na wystąpienie uciążliwych warunków pracy,
7) data zatrudnienia od l stycznia 2019 r.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny z podaniem telefonu kontaktowego i adresu do korespondencji,
2) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej ,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) oryginały dokumentów potwierdzające wykształcenie , kwalifikacje i przebieg pracy
zawodowej lub ich kserokopie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) inne dokumenty potwierdzaj ące kwalifikacj e (zaświadczenia o szkoleniach - potwierdzone
przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) oświadczenie kandydata , że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia o braku przeciwskazań do pracy na danym stanowisku,
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się
przeciwko niemu postępowanie karne,
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-12 12:00:00
b. Sposób:
oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z napisem
„Konkurs na stanowisko podinspektora Urzędu Gminy ds. gospodarki gruntami
i budownictwa"
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Trzebiechów.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
w siedzibie Urzędu Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2 - sekretariat pokój nr l lub drogą
pocztową na adres:
Urząd Gminy Trzebiechów
ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów

VII. Informacje dodatkowe:

dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie
podlegają zwrotowi, dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane
osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru.
Nabór odbędzie się w 2 etapach:
1 etap - ocena formalna dokumentów, która odbędzie się 13 grudnia 2018 r.
II etap - merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej lub
wewnętrznego testu sprawdzającego.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów wybrani kandydaci zostaną odrębnie
powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie www.bip.trzebiechow.pl
i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Trzebiechów,
informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Trzebiechów.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Zenon Rychły - Sekretarz Gminy pod numerami telefonów:
68351 41 22 lub 68351 41 31.'

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony