Uchwały Rady Gminy, zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: 0050.34.2022Drukuj informacjęAkt prawny: 0050.34.2022Szczegóły informacji
0050.34.2022
Rodzaj: Zarządzenie
Status:
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2018 - 2023
Data podjęcia/podpisania: 2022-10-19
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Tytuł aktu:
w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej oraz określenia zakresu jej zadań i regulaminu pracy
Na podstawie:
Na podstawie § 19 ust. 2 uchwały Nr XV/119/2012 Rady Gminy w Trzebiechowie z dnia 20 czerwca 2012r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Trzebiechów (Dz. Urzędowy Woj. Lubuskiego z 2012, poz. 1269) zarządzam, co następuje:
Treść:
§ 1.1. W celu realizacji zadań związanych z zarządzeniem zasobami mieszkaniowymi Gminy powołuję Komisję Mieszkaniową w składzie:
- Przewodniczący : Bartłomiej Cybulski
- Członek: Daniel Seredyński
- Członek: Rafał Kubicki
- Członek: Klaudia Wojciechowicz
- Przy udziale p. Doroty Wołangiewicz – OPS Trzebiechów
2. Pracami komisji kieruje jej przewodniczący.
§2. Do zadań komisji należy:
1) analiza napływających wniosków o przydział mieszkania,
2) badanie warunków mieszkaniowych w miejscu zamieszkania wnioskodawcy w zespole wizytującym w pełnym składzie,
3) proponowanie kolejności przydziału mieszkań i wnioskowanie o zawarcie umów najmu,
4) kontrolowanie prawidłowości zawieranych umów najmu i zasiedlania mieszkań.
§ 3.1. Posiedzenie Komisji zwoływane jest przez przewodniczącego Komisji na wniosek Wójta.
2. Posiedzenia Komisji odbywają się w zależności od potrzeb wynikających z:
1) przydziału wolnych lokali,
2) wykonywania rocznej kontroli prawidłowości zawierających umów i zasiedlania mieszkań.
§ 4.1. Komisja po otrzymaniu od Wójta wykazu osób spełniających warunki do przydziału lokalu mieszkalnego dokonuje następujących czynności:
- analizuje wykaz osób spełniających warunki przydziału mieszkań,
- sprawdza warunki mieszkaniowe wnioskodawców, potwierdzając pisemnie ustalenia wynikające z przeprowadzonej wizji,
- przedstawia propozycje dla Wójta Gminy dotyczące przydziału mieszkań,
- sporządza listę osób, którym w pierwszej kolejności należy przydzielić mieszkanie i wnioskuje do Wójta o zawarcie umów najmu z uwzględnieniem:
a) warunków mieszkaniowych wnioskodawcy,
b) sytuacji majątkowej wnioskodawcy,
c) czasu oczekiwania na mieszkanie.
2. Sprawdzenie warunków mieszkaniowych odbywa się na podstawie wydanego przez Wójta upoważnienia, po wcześniejszym zawiadomieniu wnioskodawcy o terminie wizytacji.
§ 5.1. Z posiedzenia Komisji sporządzany jest protokół, który podpisują wszyscy członkowie Komisji obecni na posiedzeniu.
2. Rozstrzygnięcia Komisji zapadają, gdy w posiedzeniu biorą udział, wszyscy członkowie.
§ 6. Traci moc Zarządzenie Nr 0050.33.2018 Wójta Gminy Trzebiechów z dnia 24 października 2018r. w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej oraz określenia zakresu zadań i regulaminu pracy komisji.
§ 7.Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Trzebiechów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bartłomiej Cybulski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-08 15:43:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Koteluk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-08 15:43:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Koteluk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-18 13:37:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 403 raz(y) |