ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Trzebiechów
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy, zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: XI/96/2019Drukuj informacjęAkt prawny: XI/96/2019

Szczegóły informacji

XI/96/2019

Rodzaj: Uchwała

Status:  

Sesja: XI

Kadencja: 2018 - 2023

Data wejścia w życie: Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2020 roku

Data podjęcia/podpisania: 2019-12-20

Tytuł aktu:

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trzebiechów na rok 2020

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 4 pkt 9 lit. d  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2019 poz. 506 z późn. zm.)  oraz art. 211,art. 212 ust. 1 pkt 1-6, 8, ust. 2, art. 214 ust. 1, art. 215, art. 217 ust. 1, art. 222 ust. 1 i ust. 2 pkt 3, art. 235,  art. 236, art. 237 ust. 2, pkt 1, art. 239, art. 242, art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r.  o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 869 z późn. zm.) uchwala się, co następuje:
 

Treść:

§1. Ustala się dochody budżetu gminy na rok 2020 w łącznej kwocie 19.217.156,75 zł  
z tego:
a) dochody bieżące w kwocie                    17.491.952,00 zł
b) dochody majątkowe w kwocie                1.725.204,75 zł
zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.
 
§2. Ustala się wydatki budżetu gminy na rok 2020 w łącznej kwocie 20.958.046,75 zł
z tego:
a) wydatki bieżące w kwocie                     17.222.552,33 zł  
b) wydatki majątkowe w kwocie                 3.735.494,42 zł
zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 2a do niniejszej uchwały.
 
§3. Deficyt budżetu w kwocie 1.740.890,00 zł zostanie pokryty przychodami z zaciągniętych kredytów i pożyczek.
 
§4. Ustala się:
a)    przychody budżetu w wysokości 2.331.776,00 zł,
b)    rozchody budżetu w łącznej kwocie  590.886,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.
 
§5. Ustala się  limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000,00 zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.740.890,00 zł.
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 239.110,00 zł
4) przedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 167.776,00 zł.
 
§6. 1. Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości   50.000,00 zł.
2. Tworzy się rezerwę celową na zarządzanie kryzysowe w wysokości  60.000,00 zł.
 
§7. Ustala się dotacje z budżetu gminy podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały.
 
§8. 1. Ustala się dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.
2. Ustala się wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej uchwały.
 
§9. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały.
 
§10. Ustala się dochody z tytułu wydania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki na realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii w kwocie 45.000,00 zł.
 
§11. Ustala się dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska i wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej, w kwocie 30.000,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej uchwały.
 
§12. Ustala się dochody z opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi w wysokości 680.00000 zł oraz wydatki na pokrycie kosztów funkcjonowania gospodarki odpadami komunalnymi w kwocie 680.000,00 zł.
 
§13. Ustala się wydatki w ramach funduszu sołeckiego w kwocie 222.052,91 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszej uchwały.
 
§14. Upoważnia się  Wójta Gminy do:
1) zaciągnięcia  kredytu  na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości  1.000.000 zł,  
2) dokonywania innych zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień między działami.
3) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach, niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
4) dokonywania zmian w planie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,  w ramach działu klasyfikacji budżetowej,
5) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działu, polegających na zwiększaniu oraz zmniejszaniu wydatków majątkowych.
 
§15. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
§16. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2020 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Trzebiechów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Kulik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-30 08:04:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Koteluk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-30 09:16:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Koteluk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-29 18:53:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2168 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony