ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Trzebiechów
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1-2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1-2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor d.s. finansowych

Miejsce pracy: Urząd Gminy Trzebiechów

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: --

Data udostępnienia: 2019-04-16

Ogłoszono dnia: 2019-04-16 przez Zenon Rychły

Termin składania dokumentów: 2019-05-07 12:00:00

Nr ogłoszenia: 1-2019

Zlecający: Wójt Gminy Trzebiechów

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
  1. posiada obywatelstwo polskie 1,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. ma nieposzlakowaną opinię,
  5. posiada wykształcenie średnie,
  6. posiada, co najmniej 3-letni staż pracy, w tym minimum 6 miesięcy w samorządzie terytorialnym.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów ustaw:  o  VAT, o rachunkowości, o samorządzie gminnym, finansach publicznych, zamówieniach publicznych i  Kodeksu postępowania administracyjnego,
  2. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
  3. umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
  4. umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
  5. obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność, kreatywność, kultura osobista,
  6. biegła znajomość obsługi komputera (Windows, Office, internet, poczta elektroniczna).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie księgowości jednostki Urzędu Gminy w zakresie środków trwałych,
  2. sporządzanie wymaganych ustawami sprawozdań, również statystycznych,
  3. współpraca z samorządowymi jednostkami budżetowymi w zakresie rozliczeń podatku VAT- „centralizacja rozliczeń VAT w gminie”,               
  4. prowadzenie odrębnej ewidencji finansowo-księgowej związanej z podatkiem VAT,
  5. terminowe sporządzanie, składanie deklaracji VAT 7,
  6. opracowywanie i przygotowanie wniosków o interpretację przepisów dotyczących podatku VAT,
  7. prowadzenie spraw finansowych gospodarki lokalami stanowiącymi własność Gminy  Trzebiechów:
- naliczanie należności za najem i użytkowanie lokali, wystawianie faktur,
- wystawianie wezwań do zapłaty, prowadzenie egzekucji należności,
- rozliczanie kosztów związanych z remontami i utrzymaniem lokali,
- potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
- sporządzanie wymaganej sprawozdawczości,
- współpraca ze stanowiskiem prowadzącym gospodarkę lokalami,
 
       8. prace administracyjne w zakresie Referatu Finansowego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy- Urząd Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2,
  2. stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  3. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  4. oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  5. wentylacja pomieszczenia – naturalna i wymuszona, ogrzewanie w okresie jesienno-zimowym (min.+ 180 C),
  6. stanowisko nie jest narażone na wystąpienie uciążliwych warunków pracy.
  7. data zatrudnienia od 14 maja 2019 r.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych - przekracza 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego,
  2. życiorys z opisem pracy zawodowej (CV),
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. dokumenty lub ich kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem)  poświadczające wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
  5. inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwskazań do pracy na danym stanowisku,
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  9. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-07 12:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać z zamkniętych kopertach z napisem
„Konkurs na stanowisko podinspektora do spraw finansowych”
c. Miejsce:
w siedzibie Urzędu Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2 – sekretariat pokój nr 1 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Trzebiechów
ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów
 
w terminie do dnia  7 maja 2019 r. do godz. 12,00
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Trzebiechów.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru.
 
Nabór odbędzie się w 2 etapach:
I etap   ocena formalna dokumentów, która odbędzie się 8 maja 2019 r.
II etap merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej lub wewnętrznego testu sprawdzającego.
 
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów wybrani kandydaci zostaną odrębnie  powiadomieni telefonicznie.
 
Informacja o wynikach wyboru zostanie umieszczona na stronie www.bip.trzebiechow.pl
I na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Trzebiechów.
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Trzebiechów.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Zenon Rychły – Sekretarz Gminy,
 tel. 68 351 4122 lub 68 3514131.
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Trzebiechów, z siedzibą w Trzebiechowie (66-132), przy ul. Sulechowskiej 2. Z administratorem można skontaktować się mailowo: sekretariat@trzebiechow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@trzebiechow.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia rekrutacji, a w przypadku wyłonienia w ramach procedury naboru wykorzystane zostaną do zawarcia umowy o pracę oraz przechowywane w aktach osobowych,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Trzebiechów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zenon Rychły
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-04-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zenon Rychły
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-04-16 21:26:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-04-16 21:33:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-05-13 20:47:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
12766 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony