ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Trzebiechów
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy, zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXX/188/2017Drukuj informacjęAkt prawny: XXX/188/2017

Szczegóły informacji

XXX/188/2017

Rodzaj: Uchwała

Status:  

Sesja: XXX

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Data podjęcia/podpisania: 2017-12-20

Tytuł aktu:

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trzebiechów na rok 2018.

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 4 pkt 9 lit. d ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj.Dz. U. z 2017 poz. 1875) oraz art. 211,art. 212 ust. 1 pkt 1-6, 8, ust. 2, art. 214 ust. 1, art. 215, art. 217 ust. 1, art. 222 ust. 1 i ust. 2 pkt 3, art. 235, art. 236, art. 237 ust. 2, pkt 1, art. 239, art. 242, art. 258, art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tj.Dz.U. z 2017r. poz. 2077) uchwala się, co następuje:

Treść:

§ 1. Ustala się dochody budżetu gminy na rok 2018 łącznej kwocie 24.693.949,47zł z tego:
a) dochody bieżące w kwocie 15.921.183,92 zł
b) dochody majątkowe w kwocie 8.772.765,55 zł
zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu gminy na rok 2018 w łącznej kwocie 30.587.749,47 zł z tego:
a) wydatki bieżące w kwocie 13.424.227,21 zł
b) wydatki majątkowe w kwocie 17.163.522,26.zł
zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 2a do niniejszej uchwały.
§ 3. Deficyt budżetu w kwocie 5.893.800,00 zł zostanie pokryty przychodami z wolnych środków oraz
z zaciągniętych kredytów i pożyczek.
§ 4. Ustala się przychody budżetu w wysokości 13.267.184,05 zł
Ustala się rozchody budżetu w łącznej kwocie 7.373.384,05 zł zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej
uchwały.
§ 5. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1. 500.000 zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 5.400.000,00 zł.
3) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
w kwocie 7.217.184,05 zł.
§ 6. 1. Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości 35.000,00 zł.
2. Tworzy się rezerwę celową na zarządzanie kryzysowe w wysokości 45.000,00 zł.
§ 7. Ustala się dotacje z budżetu gminy podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów
publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do uchwały.
§ 8. 1. Dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych
odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.
2. Wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi
ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej uchwały.
§ 9. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień
(umów) między jednostkami samorządu terytorialnego zgodnie załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały.
§ 10. Ustala się dochody z tytułu wydania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki na
realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
i Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii w kwocie 38.000,00 zł.
§ 11. Ustala się dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska
i wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w kwocie 40.000,00 zł zgodnie
z załącznikiem nr 8.
§ 12. Ustala się dochody z opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi w wysokości 420.000,00 zł
oraz wydatki na pokrycie kosztów funkcjonowania gospodarki odpadami komunalnymi w kwocie 420.000,00 zł.
§ 13. Ustala się wydatki w ramach funduszu sołeckiego w kwocie 182.756,19 zł, zgodnie z załącznikiem nr
9 do niniejszej uchwały.
§ 14. Upoważnia się Wójta do:
1) zaciągnięcia kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości
1.500.000 zł,
2) dokonywania innych zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień między działami.
3) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach, niż bank prowadzący
obsługę budżetu gminy.
4) dokonywania zmian w planie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy w ramach działu
klasyfikacji budżetowej,
5) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działu polegających na zwiększaniu oraz zmniejszaniu
wydatków majątkowych.
§ 15. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 16. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym
Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Trzebiechów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Kulik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Dunajska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-22 13:42:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Koteluk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-22 13:50:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Koteluk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-30 11:35:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3361 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony