ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Trzebiechów
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy, zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: XX/129/2016Drukuj informacjęAkt prawny: XX/129/2016

Szczegóły informacji

XX/129/2016

Rodzaj: Uchwała

Status:  

Sesja: XX

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: Uchwała wchodzi w życie z dniem l stycznia 2017 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Data podjęcia/podpisania: 2016-12-21

Tytuł aktu:

w sprawie w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trzebiechów na rok 2017

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 4 pkt 9 lit. d ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 poz. 446) oraz art. 211,art. 212 ust. 1 pkt 1-6, 8, ust. 2, art. 214 ust. 1, art. 215, art. 217 ust. 1, art. 222 ust. 1 i ust. 2 pkt 3, art. 235, art. 236, art. 237 ust. 2, pkt 1, art. 239, art. 242, art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 885 z późn. zm) uchwala się, co następuje:

Treść:

§ 1. Ustala się dochody budżetu gminy na rok 2017 łącznej kwocie 17.032.786,87 zł z tego:
a) dochody bieżące w kwocie 12.737.027,87 zł
b) dochody majątkowe w kwocie 4.295.759,00 zł
zgodnie z załącznikiem nr l do niniejszej uchwały.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu gminy na rok 2017 w łącznej kwocie 19.556.786,87 zł z tego:
a) wydatki bieżące w kwocie 12.819.913,96 zł
b) wydatki majątkowe w kwocie 6.736.872,91 zł
zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 2a do niniejszej uchwały.
§ 3. Deficyt budżetu w kwocie 2.524.000,00 zł zostanie pokryty przychodami z wolnych środków oraz z
zaciągniętych kredytów i pożyczek.
§ 4. Ustala się przychody budżetu w wysokości 5.581.768,00 zł
Ustala się rozchody budżetu w łącznej kwocie 3.057.768,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej
uchwały.
§ 5. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1. 200.000 zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 2.500.000,00 zł.
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 24.000,00 zł.
4) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w
kwocie 2.923.768,00 zł.
§ 6. 1. Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości 25.000,00 zł.
2. Tworzy się rezerwę celową na zarządzanie kryzysowe w wysokości 40.000,00 zł.
§ 7. Ustala się dotacje z budżetu gminy podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów
publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do uchwały.
§ 8. 1. Dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych
odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.
2. Wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi
ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej uchwały.
§ 9. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją wykonywanych na podstawie porozumień (umów)
między jednostkami samorządu terytorialnego zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały.
§ 10. Ustala się dochody z tytułu wydania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki na
realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i
Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii w kwocie 35.000,00 zł.
§ 11. Ustala się dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska i
wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w kwocie 30.000,00 zł.
§ 12. Ustala się wydatki w ramach funduszu sołeckiego w kwocie 151.296,24 zł, zgodnie z załącznikiem nr 8
do niniejszej uchwały.
§ 13. Upoważnia się Wójta do:
1) zaciągnięcia kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości
1.200.000zł,
2) dokonywania innych zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień między działami.
3) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach, niż bank prowadzący
obsługę budżetu gminy.
4) dokonywania zmian w planie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy w ramach działu
klasyfikacji budżetowej,
5) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działu polegających na zwiększaniu oraz zmniejszaniu
wydatków majątkowych.
§ 14. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 15. Uchwała wchodzi w życie z dniem l stycznia 2017 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym
Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Trzebiechów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Kulik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Kulik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-28 12:54:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Koteluk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-28 13:05:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Koteluk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-30 12:01:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4312 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony